Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 13 kwietnia 2018

Wiosenny chrzest.

Hej!


Ostatnio ciągle pokazywałam Wam strony z mojego albumu, ponieważ jego uzupełnianie faktycznie absorbuje najwięcej mojego wolnego czasu jednak pora na małą odmianę. Przedstawiam Wam więc karteczkę na chrzest dla chłopca:


Powstała głównie z niebieskiego papieru w kratę od UHK Gallery oraz kremowego arkusza Piątku Trzynastego z kolekcji "Cute&Co".


Głównym elementem jest ażurowe serce z Miszmaszu Papierowego, które podkleiłam niebieskim papierem.


Oczywiście nie mogło zabraknąć również kwiatów z Wild Orchid Crafts - jak tylko zobaczyłam nową dostawę to obficie się zaopatrzyłam. A wracając do kartki użyłam na niej m. in. białe róże 2 cm, białe róże 1,5 cm oraz białe kwiatuszki sweetheart. Całość kompozycji dopełniłam sznurkiem i perełkami.



Do kartki dorobiłam też pasujące pudełko.



Buziaki! :*

Wykorzystane materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)