Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 2 grudnia 2017

Jolly

Witajcie, drodzy Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Na dzisiejszy post przygotowałam delikatny, mieniący się złotem layout, z którym powracam do minionych Świąt - a to za sprawą dwóch zimowych kolekcji, Frosty Morning od UHK Gallery i Joyful MME, z której wykorzystałam elementy do Project Life.


Za tło posłużył mi delikatny kawowy papier z kolekcji Frosty Morning z wzorem padających płatków śniegu ;-) Na nim ułożyłam karty journalingowe i die-cuty z kolekcji Joyful oraz delikatne Miszmaszowe wycinanki z tekturki.



Chociaż kolekcja Joyful zawiera czarne elementy, to wcale nie jest ponura! Zapewne to zasługa mocno metalicznych, niemal lustrzanych motywów:


Kompozycję kwiatową tworzą lilie i róża z listkami z zestawu Rose Gold Kiss od Primy:


Na koniec dodałam akrylowe kropelki i cekiny, które pełnią również rolę bombek na choince ;-)


Ponieważ stylistyka PL jest prosta, niemal geometryczna, chciałam i ja się dopasować i zrobić layout w stylu clean&simple - ale oczywiście mi nie wyszło ;-) Właściwie to tylko kwiatów użyłam mniej niż zwykle :-)) Ale i tak layout mi się podoba!
Teraz pozostaje mi czekać na nadchodzące Święta, by zrobić zdjęcia do kolejnych prac :-)

A oto lista wykorzystanych materiałów:


To już wszystko na dzisiaj, zaglądajcie do nas po więcej inspiracji! Do zobaczenia :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)