Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 5 sierpnia 2017

Karteczka z kalendarza - para letnich kartek

Witajcie weekendowo na naszym scrapkowym blogu!

Dziś przynoszę ze sobą dwie kartki, do stworzenia których zainspirował mnie jeden z arkuszy papierów, które znajdziecie w dużym padzie Crate Paper z kolekcji Chasing Dreams, a mianowicie ten z kartkami z kalendarza. Pomyślałam sobie, że świetnie nadaje się nie tylko do stworzenia mini kalendarzyka, do ozdobienia takimi kartami stron albumu lub stron Project Life, ale również do kartek. Taka karteczką z nazwą miesiąca można podkreślić datę urodzin czy imienin solenizanta. 

Do stworzenia moich kartek wykorzystałam nie tylko kolekcję Chasing Dreams ale również kolejny duży pad papierów tej samej marki z kolekcji Bloom

Uwaga! Teraz są w przecenie, więc bardzo gorąco polecam - zwróćcie uwagę jak dużo różnorodnych wzorów jest w takim padzie! 

Na tła kartek wybrałam arkusz z motywem drewna, następnie na środek każdej kartki nakleiłam "karteczkę z kalendarza" - sierpniową i wrześniową oraz zaczęłam przygotowywać dodatki.
Jak zazwyczaj - postawiłam na elementy wycięte z papierów z obu kolekcji Crate Paper ale także na embossowane na biało na kalce - kwiaty z trzech różnych zestawów stempli Altenew.

Na koniec pokusiłam się o drobne chlapania białą i czarną - mocno rozwodnioną farbą akrylową - taki ostatni akcent, smaczek, który w ciekawy sposób może podkreślić swobodny charakter kartki.

Tym razem kartki wyszły niezbyt przestrzenne ale podoba mi się jak lekko, letnio i delikatnie wyglądają. Mam nadzieję, że skusicie się na wykonanie podobnych! :) 





Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny na scrapkowym blogu i gorąco zachęcam Was do skorzystania z letniej promocji - rabaty od 10 do 30% to nie lada gratka

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego, kreatywnego weekendu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)